Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2011 18:25 - Как намалих разходите си по семейния бюджет,и как заживях малко по здравословно .
Автор: gandolfini Категория: Политика   
Прочетен: 3154 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Как да намалите от 100лв и нагоре месечните си разходи,няколко полезни съвета от мен.Семейния бюджет за някои хора не е проблем по колко харчат, но за 90%от целокупния български народ реалноста е друга.Живея и работя в малък град,избора на работа е сведен до нула,предполагам че доста от вас са така.Преди 3 годиини вземах 500лв чист доход ,имаше работа,имаше и избор,имаше и разтеж на доходите,и дойде кризата ,
Сега вземам 450лв ,но с разликата от тогава,че цените са двойни,а за някои неща и тройни.С помалко доходи а с растящи цени,аз сам човек на решенията и на действията,4 мои действия ми спестиха 100лв и повече на месец,без да съм се лишил от нещо което сам имал преди тези 3 години.Ето и 4 неща които направих.
1.Купих си халогенна печка,така намалих разходите си за ток ,4 пъти,месечно сметката ми намаля с 12 до 14 лв.Освен това на нея се готви изключително ,вкусно и здравословно,и хубавото му е че може да се правят 2 или 3 ястия едновременно.
Модела който купих си го  избих,като пари вложени на 4 месец.
2.Хлебопекарнаimage,хляб без консерванти,ет,и други глупости,лесно бързо вкусно и най вече здравословно но и засищато.Финансово ми идва 30 стотинки по евтино от хляба който купувам от магазина,брашното го купувам директно от мелницата в чували по 25 кг.по 66 стотинки ню килограм.Сметнете сами колко броя хляб ядете на месец вие и вашите близки и го умножете по 30,аз пестя 15 лв ,хлебопекарната я избих като пари които сам вложил на 6 месец.
Купувайте си модели хлебопекарни ,с гаранция до 36 месеца,и хляб в готово състояние до 1 килограм,просто за да правите по малко като бройки хляб.Процеса на приготвяне е от  3 до 4 минути ,толкова е нужно за да сложите нужните продукти.
3.Кана за филтриране на вода,избих си парите още първия месец,понеже купувам минерална вода ,20лв ми излиза по евтино на месец от това,бонус няма и песъчинки или камъни в бъбреците понеже филтъра усвоява варовика който е във водата.
4.Купувайте директно от производителя,в зависимост какво купувате намаляте с 50 лв разходите си,мебели,храна,всичко на цени народни,за някои неща има фрапиращи разлики от цени от производителя до вас.
Надявам се да съм бил полезен на някого,моята калкулация е 100лв на месец,по малко за основни неща,най вече храна,които отиват за неща които са като сметки,вие знаете най добре,понеже и вие сте на моето дередже.




Гласувай:
2



1. анонимен - Според мен калкулацията ви не е т...
16.10.2011 01:59
Според мен калкулацията ви не е точна,... но ваше си е заблуждението!
цитирай
2. анонимен - Ето и повече данни за калкулацията ми
16.10.2011 10:16
Първо след като взех,халогенната печка,сметката ми падна с до 14 лв на месец,понеже в моя дом се готви,храната се приготвя във фурна,а старата ми печка бе Раховец,халогенната печка я купих за 59лв и няколко стотинки,каната за вода я взех за 29.99лв,вътре си имаше и филтър,преди на месец купувахме кам 16,18 шишета по 10литра минерална,средна цена 2 и 20,понеже има и по скъпа и по евтина.Филтъра е 9.99 и дестилира до 150 литра,понякога и повече в нашия случай.За хлебопекарната има достатъчно форуми в които можи да се прочете всичко,моята е модел от 89лв има и по 200 и нагоре,но цената е само заради марката а функцията е същата.Купувам почти всички колбаси с 1.50 по евтино,директно от един колбасарски цех,купувам макаронените изделия също,носят ми прясно мляко по 80 стотинки,след подквасване имаш натурално кисело мляко 500грама по 40 стотинки с каймак.
Вижте че масово продаваните млека с в кофички от 400 грама,от 2 литра правя 5 кофички,и още други неща заленчуци,плодове,сладкиши.Цените в големи супермаркети казват били евтини,евтино е само това което е на промоция и в повечето случаи са развалени боклуци,които не са продадени на запад,ако трябва повече информация за моята калкулация пишете.
цитирай
3. анонимен - ДА, ОТНОСНО ТОКА ЗА ДА ПОДГРЕЕТЕ ...
17.10.2011 02:08
ДА,ОТНОСНО ТОКА ЗА ДА ПОДГРЕЕТЕ ПРЯСНОТО МЛЯКО,ДА ИЗПЕЧЕТЕ ХЛЯБА,ПОТРЕБЯВАНАТА В ПОВЕЧЕ ВОДА,БЕНЗИНА ЗА СТИГНЕТЕ ДО ЕВТИНИТЕ СКЛАДОВЕ.ДА ВИ НАПОМНЯ -ФИЛТРИТЕ НА КАНАТА ЗА ВОДА НЕ СА ПОЖИЗНЕНИ, А ДОСТА ЧЕСТО СЕ СМЕНЯТ И ПРОЧИЕ....
ЕДИНСТВЕНОТО ХУБАВО Е ЧЕ СЕГА СЕ ЧУВСТВАТЕ УДОВЛЕТВОРЕНА ,ЧЕ ВЗИМАТЕ МЕРКИ :)ИСКАМ ДА ВИ НАПОМНЯ ЕДНА ПОГОВОРКА-ИКОНОМИЯТА Е МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА.
цитирай
4. gandolfini - gandolfini-
17.10.2011 11:25
ponicka написа:
ДА,ОТНОСНО ТОКА ЗА ДА ПОДГРЕЕТЕ ПРЯСНОТО МЛЯКО,ДА ИЗПЕЧЕТЕ ХЛЯБА,ПОТРЕБЯВАНАТА В ПОВЕЧЕ ВОДА,БЕНЗИНА ЗА СТИГНЕТЕ ДО ЕВТИНИТЕ СКЛАДОВЕ.ДА ВИ НАПОМНЯ -ФИЛТРИТЕ НА КАНАТА ЗА ВОДА НЕ СА ПОЖИЗНЕНИ, А ДОСТА ЧЕСТО СЕ СМЕНЯТ И ПРОЧИЕ....
ЕДИНСТВЕНОТО ХУБАВО Е ЧЕ СЕГА СЕ ЧУВСТВАТЕ УДОВЛЕТВОРЕНА ,ЧЕ ВЗИМАТЕ МЕРКИ :)ИСКАМ ДА ВИ НАПОМНЯ ЕДНА ПОГОВОРКА-ИКОНОМИЯТА Е МАЙКА НА МИЗЕРИЯТА.

1.не купувам от евтините складове а директно,от цеховете където се произвежда,фитъра си го сменям редовно 9.99,а бензина права сте,но ако живеете в голям град,при нас най голямото растояние е 35 минути път,а и аз съм на газ.Съгласен съм с теб че икономията е майка на мизерията,но в моето положение са голяма част от българите и те ме разбират,освен това аспекта че храня семейството си по здравословно ми е най голямата печалба в цялата работа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gandolfini
Категория: Политика
Прочетен: 506902
Постинги: 246
Коментари: 819
Гласове: 1599
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930