Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2015 17:41 - Убийствата в Париж-символ на духовната криза на света!
Автор: gandolfini Категория: Политика   
Прочетен: 1468 Коментари: 0 Гласове:
4



Най -мрачните места в ада са запазени за онези,които остават безразлични във време на духовна криза,,.
Убийството на няколко велики сатирици,и онези които са били около тях ,е варварски акт срещу самото ни право да съществуваме като хора имащи собствено мнение и виждане за случващото се около нас.Това не е просто акт на терор ,това е пряка заплаха срещу всеки който мисли различно,и тази заплаха не е от шепа терористи,това е заплаха от хора които нямат нищо общо с ислямските възгледи,това са хора за които просто ислямистите са оръдие за изпълнение на техните планове...
Насяването на страх е стар метод за контрол,а от много време медиите са просто разсадник на страх,филмите за развъдник на страх дори и това което пишем също е продукт на страха който се насажда всеки ден .
Опасноста не са тези няколко убиеца,опасността е че въпреки страданието на тези около нас ,безразличието ни е обсебило,няма значение какво става около мен ,дали ме контролират ,дали съм роб,дали ме мачкат,аз няма да мисля,няма да действам-понеже може да ми се случи нещо,Страхът проговаря.
Светът около нас е в духовна криза,човешките търсения за това кой съм аз,за какво съм тук ,каква е целта на живота ми,се замени с това да си купя телевизор с 3Д,да ми е пълен хладилника с полуфабрикати,и да гледам тъпи сапунки.
Какво е накарало тези млади хора да изберат пътя на ужаса,тоест да станат негови изпълнители,накарало ги е безпътицата в която живеем,много ще се изговори и много ще се напише,и ще се забрави ,жертвите също ще се забравят,но страхът насаден ,ще остане ,ще остане и безразличието,ще остане и разделението......
В свят в който материята е взела превес над духа ,страхът е взел победа над смелостта,злото е направило и доброто тъмно,в този свят ,с това наше бездушие нищо хубаво не ни чака.
Поклон пред жертвите на терора,и нека Бог се смили над душите ни даде светъл лъч да бъдем хора ,а не животните в които се превръщаме ден след ден...





Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gandolfini
Категория: Политика
Прочетен: 506734
Постинги: 246
Коментари: 819
Гласове: 1599
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930