Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2012 18:30 - 9милиона овце в България -изгубени в прехода!Ще останем ли безучастни свидетели на нашето заличаване?
Автор: gandolfini Категория: Политика   
Прочетен: 3507 Коментари: 10 Гласове:
15

Последна промяна: 24.11.2012 18:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Беееееееее,изгубени в прехода.Снощи прочетох това.Хареса ми и искам да го споделя с четящите в блог.бг.

Овцевъдството в България се е сринало тотално след демократичните промени през 1989г..От тогава до сега броят на животните е намалял с около 9 милиона.
Преди прехода в страната ни животновъдите са отглеждали 11мл.овце.Цялата статия четете тук...http://www.haskovo.net/news/117111/9_млновце_в_България-изгубени_в_прехода
 

    •  
    •     Българските производители застрашени от вноса на плодове
Близо 90% от земеделската продукция в търговските мрежи у нас е внос предимно от Гърция и Турция   image

Вносни плодове и зеленчуци заливат българския пазар.


Според Асоциацията на земеделските производители в България близо 90% от земеделската продукция в търговските мрежи у нас е внос предимно от Гърция и Турция.


Загива ли българското земеделие, каква е причината да се търгува предимно вносна стока, провериха кореспондентите ни в Благоевград.


В един от градските магазини за плодове и зеленчуци над 70% от заредената стока е вносна. Според търговците причината за това е чисто сезонна – време е за цитроси, виреещи предимно в Гърция.


Забелязват се обаче и краставици, произведени в България и Гърция. И докато цената на българската е 2.80 лв./кг.,  то гръцката е с 1 лев по-евтина. Каква е причината, попитахме българските производители.


„Взимат субсидии по-големи и повече произвеждат, хващат работна ръка работят и така”, обяснява Мая Грозданова, производител и търговец.


На зеленчуковата борса край Петрич също преобладава вносната стока. Българските земеделци се оплакват, че стоката им не върви.
Баба Зоя от борсата се притеснява, че купувачите искат да взимат стоката всеки път на по-ниски цени.


Прекупвачите също търсят евтина стока.


От своя страна обаче българските производители недоволстват, че евтината гръцка стока им подбива пазара.


„Производителите вече се ограничиха да произвеждат така както произвеждаха. Миналата година беше на 40 ст. картофа, и то 40 ст. на сергия, не говоря за на едро”, обяснява още Мая Грозданова, търговец. По повод земеделските субсидии, тя заяви, че нещата не стават толкова лесно.


„Ето миналата година аз кандидатствах и не можах да достигна до края, защото нямах пари да изора и да започна да садя”, допълва още Грозданова.

Ако сте прочели всичко досега,бихте ли били безучастни?Знам че много наши родни търговци са мошеници от класа,но нека не се влияем от тях.
Родното производство в селскостопанския сектор замира,не говоря за жито и рапица които основно са за износ ,говоря за плодове ,зеленчуци ,и животни.
Как може да  бъдете безучастни!Просто се огледайте за хора които не искат да ядат западни боклуци ,открийте селски семейства и създайте симбиоза,подкрепете бай ЕДИКОЙ СИ ,ОТ СЕЛО ЕДИКОСИ ,А НЕ ЗАПАДНИТЕ И РОДНИТЕ МОНОПОЛИ КОИТО СА КЛОНОВЕ НА ЗАПАДНИТЕ.Замислете се.Подкрепете родното,подкрепете БЪЛГАРСКОТО,Има начин,всичко зависи от НАС,ОБЩЕСТВОТО.
АКО ОСТАНЕМ БЕЗУЧАСТНИ ,НИЕ СМЕ ПОМОГНАЛИ НА ГРОБОКОПАЧИТЕ НА РОДИНАТА .
ПОМИСЛЕТЕ!ИЗПИТАЙТЕ!ОБСЪДЕТЕ !И ДЕЙСТВАЙТЕ!
ЗА ПО ДОБРО БЪДЕЩЕ ,АКО НЕ ЗА НАС ,ПОНЕ ЗА ТЕЗИ СЛЕД НАС!
Искрено ваш Гандолфини!


 




Гласувай:
16


Вълнообразно


1. raders - Но все пак е парадоксално обстоя...
24.11.2012 19:06
Но все пак е парадоксално обстоятелството, че гръцките и турски стоки са по-евтини от нашите, при положение, че там работната ръка е по-скъпо платена. Значи има две логични постановки. Или тук не се работи както трябва и продукцията излиза по-скъпо от нормално, или нашите производители просто лъжат, за да се докопат до по-висока цена /чиста Ганьовщина/. Третата - съвсем странна постановка е, че гръцките и турски производители са толкова субсидирани от държавата, че могат да продават продукцията си на загуба. Което си е чист идиотизъм. Остава да се проумее от къде техните държави вземат пари, за да ги субсидират? При положение, че /примерно/ Гърция е тотално забатачена...
цитирай
2. gandolfini - Без прекупвачи-директно от производителя!
24.11.2012 19:25
raders написа:
Но все пак е парадоксално обстоятелството, че гръцките и турски стоки са по-евтини от нашите, при положение, че там работната ръка е по-скъпо платена. Значи има две логични постановки. Или тук не се работи както трябва и продукцията излиза по-скъпо от нормално, или нашите производители просто лъжат, за да се докопат до по-висока цена /чиста Ганьовщина/. Третата - съвсем странна постановка е, че гръцките и турски производители са толкова субсидирани от държавата, че могат да продават продукцията си на загуба. Което си е чист идиотизъм. Остава да се проумее от къде техните държави вземат пари, за да ги субсидират? При положение, че /примерно/ Гърция е тотално забатачена...

цитирай
3. gandolfini - Радерс ,ще споделя ...
24.11.2012 19:32
как и с кого търгувам,купувам основните неща като храни от околните села ,как става по евтино,ами едно момче колега ,произвежда корнишони,праз ,тютюн и други плодове и зеленчуци,купувам на малко по високи цени от тези на прекупвача.Пример 45 стотинки кило корнишони 1 качество на прекупвач,50 стотинки на мен,но да ти кажа имаше толкова отгоре ,че станаха на 40 .Освен това и разменяме стоки и услуги.Аз си правя доста ракийка,винце и произвеждаме мед.
Разменям продуктите които произвеждам с производители на други продукти.Като при размяната аз таксувам своя мед на 5 -5 и 50 и разменям за тази цена стока съшо без печалба .
цитирай
4. raders - как и с кого търгувам, купувам ос...
24.11.2012 19:58
gandolfini написа:
как и с кого търгувам,купувам основните неща като храни от околните села ,как става по евтино,ами едно момче колега ,произвежда корнишони,праз ,тютюн и други плодове и зеленчуци,купувам на малко по високи цени от тези на прекупвача.Пример 45 стотинки кило корнишони 1 качество на прекупвач,50 стотинки на мен,но да ти кажа имаше толкова отгоре ,че станаха на 40 .Освен това и разменяме стоки и услуги.Аз си правя доста ракийка,винце и произвеждаме мед.
Разменям продуктите които произвеждам с производители на други продукти.Като при размяната аз таксувам своя мед на 5 -5 и 50 и разменям за тази цена стока съшо без печалба .



)))) Ами така е. Шума за шикалки. А всъщност, за да има печалба, трябва да се работи в много по-едър мащаб, което ние още не можем да си позволим /поради сиромащия/. Но един европейски или американски фермер само с една високопроизводителна машина обработва сам стотици декари. И му излиза по-евтино. Вероятно там е истината - в техниката. Но всяко начало е трудно... Успех!!!
цитирай
5. gandolfini - Всеки има свой начин-важното поне според мен е човек да не се предава-Успех и здраве!
24.11.2012 20:08
raders написа:
gandolfini написа:
как и с кого търгувам,купувам основните неща като храни от околните села ,как става по евтино,ами едно момче колега ,произвежда корнишони,праз ,тютюн и други плодове и зеленчуци,купувам на малко по високи цени от тези на прекупвача.Пример 45 стотинки кило корнишони 1 качество на прекупвач,50 стотинки на мен,но да ти кажа имаше толкова отгоре ,че станаха на 40 .Освен това и разменяме стоки и услуги.Аз си правя доста ракийка,винце и произвеждаме мед.
Разменям продуктите които произвеждам с производители на други продукти.Като при размяната аз таксувам своя мед на 5 -5 и 50 и разменям за тази цена стока съшо без печалба .



)))) Ами така е. Шума за шикалки. А всъщност, за да има печалба, трябва да се работи в много по-едър мащаб, което ние още не можем да си позволим /поради сиромащия/. Но един европейски или американски фермер само с една високопроизводителна машина обработва сам стотици декари. И му излиза по-евтино. Вероятно там е истината - в техниката. Но всяко начало е трудно... Успех!!!

цитирай
6. gandolfini - Ще ви бъда благодарен,ако някой има такава практика ...
24.11.2012 20:15
на покупко-продажба,разменна търговия и алтернативи на евтините субсидирани западни боклуци.
цитирай
7. lidislidis - Хубав постинг!
24.11.2012 22:25
Да, всеки внос на зеленчуци е боклук, не зависимо от сертификатите за износ. Така смятат фините и не купуват испанските и холандските скапани домати и краставици, тъй като не са сигурни в чистотата за растежа им....Така стоят нещата и с другите хранителни стоки. Не е ли родно и чисто, не се купува. Метарят се из Лидл магазини веригата от ЕС боклуци и се изхвърлят на боклука....:)))
цитирай
8. gandolfini - Напълно съгласен.Поздрави
24.11.2012 23:32
lidislidis написа:
Да, всеки внос на зеленчуци е боклук, не зависимо от сертификатите за износ. Така смятат фините и не купуват испанските и холандските скапани домати и краставици, тъй като не са сигурни в чистотата за растежа им....Така стоят нещата и с другите хранителни стоки. Не е ли родно и чисто, не се купува. Метарят се из Лидл магазини веригата от ЕС боклуци и се изхвърлят на боклука....:)))

цитирай
9. apostapostoloff - Дерзай, мъжки!
25.11.2012 04:43
Бичувай и заклеймявай недъзите на капиталистическото общество. Ти си този, който ще оправи света. А ние, овцете, ядем, пием и се веселим. И гледаме с кеф сеира на такива главанаци като теб.
цитирай
10. gandolfini - Моето поколение е далеч от тези идеологии,за които се плюете 23 години та и повече..
25.11.2012 09:39
apostapostoloff написа:
Бичувай и заклеймявай недъзите на капиталистическото общество. Ти си този, който ще оправи света. А ние, овцете, ядем, пием и се веселим. И гледаме с кеф сеира на такива главанаци като теб.

Няма значение дали е капитализъм или социализъм или комунизъм,ако самите хора не се променим към по добро а не само да гледаме собствения си егоизъм,няма да има оправия.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gandolfini
Категория: Политика
Прочетен: 506494
Постинги: 246
Коментари: 819
Гласове: 1599
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930