Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 19:15 - Всички сме обречени на самота в собствените си черупки!!!!!
Автор: gandolfini Категория: Политика   
Прочетен: 1717 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Знаете ли какво за мен е най -лошото на този свят?
Да бъдеш заобиколен със десетки,стотици хора,а да няма на кой да покажеш своето си Аз ,да бъдеш себе си,да се довериш без да имаш страх от това да бъдеш осъден за действията си,мислите си,чуствата си.
Чуствали  ли сте това ?
Били ли сте на ръба ,криза която ви е сполетяла внезапно,а е нямало на кого да се опрете,не че е нямало  близки или приятели,просто в никой от тях не сте разпознали човека с главно Ч,който ще бъде до теб и ще плачи или весели без да чака абсолютно нищо в замяна.
Имаше време когато го чуствах,преди доста години,бях предаван и предаван и предаван и предаван и предавах и предавах и предавах всички и всичко.
Тогава в мен се зароди това -всички сме обречени на самота в собствените си черупки-не е моя мисъл да уточня ,просто я бях чел някъде и ми хареса описанието на живота.
Повярвах в тези думи,но трябваше да минат години преди да осъзная че съм се излъгал,че съм приел една заблуда за истина.
Осъзнах че не самотата е нашата предопределеност на този свят ,а ЛЮБОВТА,,.
И тогава получих свобода,бях сред хора ,които не ме разбираха пак,но този път не бях самотен.Любовта и осъзнаването че това е живота ми ме караше да зная ,че обичайки без да чакам нищо в замяна ,аз ще получа това което правя .
А аз обичах,обичах обичах......
Минаха пак години и тази обич се материализира.Срещнах любовтта!Неочаквано!Внезапно!
Миг от секундата и аз знаех ,това бе Любовта !
Кои са симптомите -някой замислял ли се е?
Не бяха пеперуди в корема ,или ангелски песнопения,и мили херувимчета с лък и стрели.
Беше доверие,беше искреност,беше свобода да бъда себе си,беше всеотдаване ,беше ...........
Беше всичко!
Всичко е преходно,любовта е вечна.Съборете чрез нея всяка черупка на самота вътре в себе си.
Излейте болката си ,обършете сълзите си.Станете и бъдете това което Бог желае ,Човеци носещи Любов!
Пак прекалих с многословието си,простете но тези думи бяха в мен !
С Любов от мен-Гандолфини.....



Гласувай:
8


Вълнообразно


1. pcelata - Някога...бях изпаднала в сатурновата дупка...
24.11.2012 15:51
и също като теб бягах Сама! После,осъзнах че е съм сама.Започнах да бъда себе си-без да питам дали на някого му харесва.И срещнах ...Него! Приемайки се такива-каквито сме.И раздаваме много топлина и любов-на тези,които искат и имат нужда от нея.Да бъдем себе си! Да обичаме и да бъдем обичани! В това-е смисъла на живота.Нали?
цитирай
2. gandolfini - Дааааааааааааааааааа
24.11.2012 17:50
pcelata написа:
и също като теб бягах Сама! После,осъзнах че е съм сама.Започнах да бъда себе си-без да питам дали на някого му харесва.И срещнах ...Него! Приемайки се такива-каквито сме.И раздаваме много топлина и любов-на тези,които искат и имат нужда от нея.Да бъдем себе си! Да обичаме и да бъдем обичани! В това-е смисъла на живота.Нали?

цитирай
3. gandolfini - Пчела искам да те попитам нещо....
24.11.2012 17:54
нещо повлиялити да осъзнаеш това което си разбрала ....Да бъдем себе си,Да обичаме и да бъдем обичани! В това-е смисъла на живота.Нали?
Ще ми е интересно да чуя отговора ти.
цитирай
4. pcelata - Първо-казвам се Мария-Магдалена.
24.11.2012 22:22
Разбира се.В живота на всеки,се случва нещо-което го кара да осмисли живота си.Така и при мен.Кога и в какъв момент разбрах,че не съм сама ли? Ами-то е много лично и няма как да ти разкажа за това-пред тази широка аудитория.Може би,някой път...ако все още искаш да ти отговоря...Но,запомни едно нещо от мен:по-някой път...не е нужно да ти се случва нещо,за да покажеш себе си и да преосмисляш живота си.По-скоро,семейството е това-което ти дава вярата и обещанието,че можем да се справяме с нещата.В момента се разправям с малкия,и не знам дали успях да предам мислите си....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gandolfini
Категория: Политика
Прочетен: 505381
Постинги: 246
Коментари: 819
Гласове: 1599
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031