Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2012 21:33 - Да разлаем кучетата!
Автор: gandolfini Категория: Политика   
Прочетен: 2860 Коментари: 10 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мислел съм си какво иска човек!За какво се бори !Лично за себе си нямам отговор!Ще споделя някои  наблюдения в блога за блогърите и какво искат те!
Ами сега от къде да почна,първо ще почна със себе си,за какво аджеба си направих акаунт в този сайт ,и какво правя аз тук сред толкова умни и начетени хора.
Дали търся слава или някой да чуе гласът ми в бездуховната пустиня наречена ежедневие ,за себе си не търся слава ,нито популярност,просто не за друго,а защото не смятам че от тези неща има полза.
Сигурно съм луд да мисля това-все пак доста хора спечелиха дивиденти от това да ти дадат малко поле на изява,май и затова българина се натиска да е известен.Може да не ставаш за нищо ,но щом са ме давали по теливизията или слушали по радиото ,и ме четат по блог бг ,аз съм значим.
Че това ми е наблюдението ,много хора в блог .бг ,правят какво ли не ,за да се чустват значими,плюят ,хапят,създават си десетки профили с които коментират различните си теми,търсят известност или бягство от скуката в която живеят в един виртуален свят в който анонимността е на почит.
Има такива ,мисля ,че ще се съгласите.
Това е за търсещите слава,а сега за борещите се в блога.Това са хора полагащи усилие,предлагащи нови неща,не копирани,не цинични,не търсещи само тяхната си егоистична слава.Хора имащи цел ,търсещи отговори,отворени за новости,не коне с капаци,а птици виждащи нещата отгоре.
Третата категория блогъри,нито хулят ,нито плюят ,нито търсят ,те само копират и поставят.На 70 процента се определям и аз като такъв,и защо го правя ,отговора е мързел ,признавам си без капка срам,мързиме,да отчета дейност най лесно е да копирам и да поставя.И тука има уловка че някои изразяват своите мисли с тези на друг човек,но такива са малко поне тук в блога,повечето за съжаление копират всичко и така.
Това са лични наблюдения ,не знам дали съм прав ,а и не искам да защитавам правотата си,ще ми е интересно специално дали и вие имате наблюдения за хората търсещи известност на всяка цена хората с десетки онлайн лица .



Гласувай:
14


Вълнообразно


1. mt46 - Поздрав!
19.11.2012 21:42
Все пак си написал нещо лично и откровено...
цитирай
2. анонимен - Аз лично съм правил от всичко изб...
19.11.2012 21:45
Аз лично съм правил от всичко изброено, но забелязах, че най-много се четат авторските ми материали. Вероятно това е начинът да си известен в блога. Да поставяш въпроси и да задаваш теми, които са интересни за много хора. Разгоних много от читателите си с изключително твърдите си и безкомпромисни позиции по въпросите на политиката и религията, но по-добре е така, отколкото формални похвали. Ти започна много добре. Ни бива да те мързи. Човек в блога е такъв, какъвто е и в живота.
цитирай
3. li4kata - Имам наблюдения върхи злостърите.
19.11.2012 21:48
Те са си злостъри навсякъде - пред децата си, пред родителите си, пред приятелите си, пред колегите си... Излагат се навсякъде! Тук, в блогчето, им е най-малкият грях! ;-)
цитирай
4. gandolfini - Лично за себе си смятам да пиша лично...
19.11.2012 21:52
mt46 написа:
Все пак си написал нещо лично и откровено...

Тук има хора с талант,на които никога не съм писал ,че са такива и няма да пиша за дане лаская.
Благодарен съм ,че попаднах тук,научих много неща,които смятам че ще ми са от полза,повече съм взел от колкото съм дал на някой тук.
Поздрави и на теб и много здраве и любов.
цитирай
5. gandolfini - Съгласен съм с теб за мързела....има неща за които ме мързи,има за които не щадя нито време ни финанси...
19.11.2012 22:05
kushel написа:
Аз лично съм правил от всичко изброено, но забелязах, че най-много се четат авторските ми материали. Вероятно това е начинът да си известен в блога. Да поставяш въпроси и да задаваш теми, които са интересни за много хора. Разгоних много от читателите си с изключително твърдите си и безкомпромисни позиции по въпросите на политиката и религията, но по-добре е така, отколкото формални похвали. Ти започна много добре. Ни бива да те мързи. Човек в блога е такъв, какъвто е и в живота.

Ще споделя както прави вчера блогера Гандолфини,или човека Стънката както ме наричат приятелите.Имам един хамбар ,че мишоците направо си направили тунели по пода ,стават за метро да ти кажа,че накратко бърках цимент да циментирам пода ,после помагах на татко да изгради една тухлена стена с тухли дето ги е правила баба ми ,и кал дето я направих аз .Гледах как пчелите ни се облитат ,гоних един петел ,просто идилия.
За това не ме мързи....
цитирай
6. gandolfini - За съжаление си прав ....за злостърите.
19.11.2012 22:05
li4kata написа:
Те са си злостъри навсякъде - пред децата си, пред родителите си, пред приятелите си, пред колегите си... Излагат се навсякъде! Тук, в блогчето, им е най-малкият грях! ;-)

цитирай
7. idealist - Няма лошо
20.11.2012 11:11
Хора различни, всякакви. На един му иде отръки едно, на друг - друго. Аз лично чета основно блогове, в които има авторски материали. Дали ще е размисъл за нещо, впечатление, емоция (от песен, снимка или картина) или лично творчество - това са ми интересните блогове. Но понякога откривам тук и новина, която съм пропуснал в другите медии.
Само един тип писания не чета въобще - хейтърските. Достатъчно гнус има в ежедневието ни, за да им обръщаме внимание. Нека да си се пържат в собствения сос.
цитирай
8. diamantsredstaklata - Не съм писала няколко години в блога ...
20.11.2012 12:26
Не съм писала няколко години в блога си. Днес си позволих да напиша няколко реда. Не искам никой да ме знае, нито пък аз да зная някого. Все едно споделих с вятъра. Знам, че няма да ми помогне.
Хората тук си изграждат някакъв образ и това им пречи да са откровени. Ако не си изграждат образ, ще се по-истински. На мен това ми харесва повече.
цитирай
9. gandolfini - Има много маски и много образи.Поздрави от мен .
20.11.2012 16:30
diamantsredstaklata написа:
Не съм писала няколко години в блога си. Днес си позволих да напиша няколко реда. Не искам никой да ме знае, нито пък аз да зная някого. Все едно споделих с вятъра. Знам, че няма да ми помогне.
Хората тук си изграждат някакъв образ и това им пречи да са откровени. Ако не си изграждат образ, ще се по-истински. На мен това ми харесва повече.

цитирай
10. gandolfini - Разни хора ,разни идеали Идеалисте ,поздрави и успех.
20.11.2012 16:33
idealist написа:
Хора различни, всякакви. На един му иде отръки едно, на друг - друго. Аз лично чета основно блогове, в които има авторски материали. Дали ще е размисъл за нещо, впечатление, емоция (от песен, снимка или картина) или лично творчество - това са ми интересните блогове. Но понякога откривам тук и новина, която съм пропуснал в другите медии.
Само един тип писания не чета въобще - хейтърските. Достатъчно гнус има в ежедневието ни, за да им обръщаме внимание. Нека да си се пържат в собствения сос.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gandolfini
Категория: Политика
Прочетен: 506534
Постинги: 246
Коментари: 819
Гласове: 1599
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930