Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2012 18:12 - За виното и хората
Автор: gandolfini Категория: Политика   
Прочетен: 1276 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 27.09.2012 18:15


Истинска история от далечната провинция.

Като един истински провинциален българин,и в мен е закърмено старото изкуство за производство на домашен алкохол,като по -млад имах предпочитания към чуждестранни питиета но след като станах пълноценен гражданин носещ печалба от труда си на държавата и аз волю неволю бях принуден да мина към изкуството наречено направи си сам.
Първо този постинг е шеговит ,няма за цел  да склонява хората към битов алкохолизъм ,а има за цел да ви стимулира към това не само да произвеждате но и да споделяте произведеното с близки и приятели.
Тази година реших да си направя малко червено вино,малко и бяло.За зиме и за лете да има че цената на бирата лятото взе да ми удря по изтънелия джоб.Обиколих лозовите дестинации в региона си търсейки най изгодна оферта,е горивото което изхарчих май бе повече от кяра дето уж щях да имам,но като истински Шерлок Холмс разпитвах лозари за цена ,захарност дали включва превоза или не .
Намерих си човека ,разбрах ме се .
Звъни ми първо за мерлото,отидох взех го и започнах ,махнах чепки,омачках го и го сложих,25 захарност идеално за стабилно вино.С червеното мина добре след 2 седмици дойде ред на бялото,обади се човека отидох взех го,хубаво грозде ,но този път реших да не се набутвам с бус ,да ида с личния си автомобил,Опел Вектра 1.6 бензин 90та година ,малко е поизгнила ама двигателя мърка като коте........май малко прекалих с хваленето.......натоварих гроздето в багажника ,и 4 чувала на задните седалки......и като текна една шира малиииии течеееее,като пълноводна река в сезона на валежите ,течееее а аз карам като подгонен от тигър индиец,стигнах до вкъщи разтоварвам задните седалки се яде бивааа,ама багажника прилича като море ,както и да е огъчих го ,отделих ширата за тиха ферментация а на другото сложих няколко килца захарец за ракийка за бащата ,че аз не съм по ракията,обаче проблема с багажника и ширата с него си остана ,взело че където ми е резервната гума се напълнила и от долу капка си капка,съберах на целия квартал котките и осите,че съм алергичен голяма беля си отворих...те това е .Да поседим да поживеем и винцето ще стане ,ама се моля да стане преди да са измислили някоя нова реформа или закон ,че и това да ни забранят...че тогава не знам.Виното и домашната ракия имат спойката която май я изгубихме ,отделечихме се ,отчуждихме се ,но когато сезона дойде пак сядаме на една маса всеки с своята болка и със своята радост.
Наздраве ис със здраве ,и не си пийте пиенето сами ,а с добра компания ,с добри хора .
Айде от мен чао че трябва да се бърка .........



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. анонимен - pipinana
27.09.2012 18:17
EI EI AZ SAMO S BOKO BIH PILA OT NA6&#202;TO VINO<<<<OTLEJALOTO <<<NIE SAMO DVAMATA SI ZNAEM <<<SLIUBOV
цитирай
2. gandolfini - Отлежалто е за старите приятели....Приятна вечер от мен Пипинана
27.09.2012 18:34
анонимен написа:
EI EI AZ SAMO S BOKO BIH PILA OT NA6&#202;TO VINO<<<<OTLEJALOTO <<<NIE SAMO DVAMATA SI ZNAEM <<<SLIUBOV

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gandolfini
Категория: Политика
Прочетен: 506501
Постинги: 246
Коментари: 819
Гласове: 1599
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930