Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2011 23:01 - ПИСНА МИ ................
Автор: gandolfini Категория: Политика   
Прочетен: 1890 Коментари: 6 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не знам дали има някъде другаде такава паплач както в България наричаща себе си политолози -социолози.Най не харесвам мазни типове,които ми говорят с часове безмислици,налагат своите глупости,и гледащи с налудничев поглед ако някой се осмели да им вземе думата.Май това ни е в гена ,да разбираме от всяко нещо всичко,да сме обективни и даващи мнение от махленските свади,до теми за аеронавтика или космология.
Изглежда сме обективни във всичко и най фрапиращото и най гнусното за мен са тези хора ,политолозите и социолозите ,мазни ,лъхащи от алчност и коварство,егоистични ,манипулиращи и цинични,понеже на българина отдавна му е през......кой какъв и защо е ....а иска работа,пари и ако може малко народни правдини.Писна ми от глупаци,които смятат себе си за повече от другите,писна ми да гледат наведени главици,които все ти казват мълчииии ,мълчи да не чуят по висшите,че ще си изпатим,писна ми от безотговорници,които ги е страх да вземат елементарни решения и все идват да търсят съвет.Май се отплеснах но карай,така съм по изборите.



Гласувай:
8



1. kass - не се разбра,
23.10.2011 23:23
защо ти е писнало, какво ти правят хората?
цитирай
2. gandolfini - лично на мен нищо......
23.10.2011 23:38
kass написа:
защо ти е писнало, какво ти правят хората?

те си го правят на себе си,понеже всичките тези манипулациии и лъжи някой ден ще им се стоварят на тях.Понеже ако не бяха платени мекерета(включвам и 99%от журналистите),досега да бяха разкъсали политиците ни на парчета и да бяха изкарали истината на яве ,а истината е че от 22 години изборите са нагласени,и който и да изберем услужва интересите на едрия бизнес
цитирай
3. pcelata - Много си прав.
23.10.2011 23:52
И точно в това,се обедих от ,,леко,,предубедените такива,,социоложчета по
Нова.Банда некадърници,добре платени кръвопийци-манипулиращи народа.
Както и да ги наречеш-ще им е малко.
цитирай
4. gandolfini - пчела лошото е........
23.10.2011 23:59
че много хора се връзват на техните лъжи,моите колеги по цял ден коментират какво казал еди кой си,какво били прогнозирали Галъб,малъб,викам и докога ще чакаме някой да ни оправи и докога ще търпим тия лъжи които ни се сервират,промяната идва от нас ,живота ни се подобрява когато ние си го подобрим,и когато се научим да изискаваме ,понеже не ние служим на политиците а те на нас ,понеже ние сме тези които плащат музиката,но за жалост малко са тези които го осъзнават.
цитирай
5. ironia - Помните ли какво прогнозира една японска агенция?
24.10.2011 02:03
Че Витков, щял едва ли не да спечели на първи тур.;););)
Някои се хванаха и като почнаха да препредават новината , като развален телефон.;););)
Докато има малоумници да се хващат, ще има и прогнозисти.
И аз гледах препирнята по Нова и се смях.
Не с ирония, разбира се, само със сарказъм.;););)
цитирай
6. hamstera - добре платени кръвопийци-мани...
24.10.2011 13:41
pcelata написа:
добре платени кръвопийци-манипулиращи народа.
.

Това изчерпва всички определения!
И на мен ми писна!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gandolfini
Категория: Политика
Прочетен: 506773
Постинги: 246
Коментари: 819
Гласове: 1599
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930